13-avgust 2024 (seshanba), 15:00

Axborot maydonining samarali monitoringi va tahlili haqida gaplashamiz

Axborot maydonining samarali monitoringi va tahlili haqida gaplashamiz

Vebinarda:
⏺Maqsadli auditoriyani qanday tahlil qilish, muhim iste'mol segmentlari va ular bilan muloqot qilish uchun samarali kanallarni topish
⏺Brend band bo'lmagan joylarni qanday topishi va bozorda qaysi mahsulot talab qilinishini tushunishi mumkin
⏺Raqobat ustunliklarini qanday topish, USPni shakllantirish va mahsulot uchun o'sish nuqtalarini qanday topish mumkin
⏺Axborot maydonini qanday o'rganish va kerakli natijani keltiradigan brend aloqa strategiyasini yaratish
⏺Qanday va nima uchun aloqa auditini o'tkazish, ijtimoiy media tahlilidan foydalangan holda brend va raqobatchilar faoliyatini qanday solishtirish kerak

13-avgust 2024 (seshanba), 15:00

Axborot maydonining samarali monitoringi va tahlili haqida gaplashamiz

Menu
Aloqa Tadbir joylash