Uchrashuv mavzusi: “Korporativ madaniyatni shakllantirish bosqichlari”
Siz o'rganasiz:
🔝O'zbekistonda Coca Cola kompaniyasini xususiylashtirish jarayoni qanday kechdi;
🔝Global brendning korporativ madaniyati qanday qurilgani, qanday to'siqlar borligi va kompaniya ularni qanday yengib o'tgani;
🔝Kompaniya qanday qilib o'nlab yillar davomida ishlab chiqaruvchilar bozorida yetakchi bo'lib qolgan;
🔝Nega Coca Cola savdo nuqtalari soni Qirg'izistonda aholisi kam bo'lgan O'zbekistonga qaraganda uch barobar ko'p?
🔥Shuningdek, siz bozor titanlarining juda tajribali yetakchisi bilan jonli muloqot davomida barcha tegishli savollarni berishingiz mumkin bo'ladi.
Uchrashuv vaqti:
10:30-11:00 yig'ish
11:00-11:30 mehmonlarning taqdimoti
11:30-12:30 Ma'ruzachi taqdimoti
12:30-13:30 savol-javob
13:30-14:00 networking
Teglar: